星期四, 8月 24, 2006

街坊茶樓007 : 笨泥藏鐵

Benny Lo 笨泥佬﹐網名根本英俊的維景街坊﹐剛剛去過西藏﹐又坐過大熱鐵路回來。

打鐵當然要趁熱﹐我們第一時間二話不說三更半夜邀得英俊哥為大家分享西藏鐵路所見所聞﹐和途中拍下如明信片般的相片。

主持﹕Emily Strange/阿愛﹐PC168

嘉賓﹕根本英俊



9 則留言:

夢大人 說...

我想要你地條 RSS

夢大人 說...

放入我個香港Podcast Show 個List 到

Dark Knight 說...

夢大人﹐你係咪想要呢樣野﹖

http://feeds.feedburner.com/oscafepodcast

匿名 說...

如果訪問ok,甘我今個星期就來拍你們做節目la wor... 你地係唔係星期4做嫁?

PC168 說...

拍我哋做節目?乜唔係訪問CMM Podcast嘅聽眾咩?

我哋個錄音場地其實係其中一個街坊屋企個客廳,好似唔係咁方便喎,可唔可以另選地方呀。

PC168 說...

聽講會所有個房可以借用.

匿名 說...

對,希望介紹你們的podcast,在「香港.300」放。

PC168 說...

來吧!

匿名 說...

睇咗hk.300啦, 正!!
你地真係有心機, 祝你地越做越大, 越來越好。