星期五, 11月 24, 2006

街坊茶樓021﹕穿比堅尼的惡魔﹖

幾乎無所不知﹑就快無所不能的GOOGLE﹐究竟是甚麼﹖
是一個每日有十個百次方人所參拜的神﹖
是一隻每股值五佰美元的股票﹖
抑或是連你每天搜尋幾多次水著比堅尼都鉅細無遺並可能隨時毫無保留公諸於世的惡魔﹖
主持﹕DK﹐企鵝佬



5 則留言:

sky2005@OS 說...

我未試過用google搵無著衫的相....
要去8下先...... :))

PC168 說...

用Google打入「無着衫的相」搜尋圖片,會搵到一張.................................,算啦,都係你自已試試罷啦~~~

匿名 說...

我都好鍾意用Google,不過從不知它有咁多功能,可唔可以再詳細介紹一吓呢?
有冇用過Picasa?

PC168 說...

多謝呢位聽眾嘅意見,我哋會慎重考慮,希望將來有獨立環節介紹科技資訊。

多謝收聽及支持街坊茶樓播客。

企鵝佬 說...

我玩 blog 最初是用 Picasa 開始的 :-P
而家配合 Google 的 Web Album (250MB free storage) 是我用過的 web album 中最好用,可以因應着不同朋友而 share 照片出來。